about me

Hej allihopa! Det är jag som är Daniella, jag är 13 år, blir snart 14 haha "snart" rätt långt kvar! Jag går på Cheerleading, Cyclones heter vårat lag. Vi har gått på cheerleading i lite mer än ett halvår nu, och vi har redan lärt oss en hel del. Vi tog även silver på DM :D Jag är en tjej som ÄLSKAR Justin Bieber (det gör alla vi 3)
Jag älskar även att fotta, men just nu har jag ingen vidare bra kamera ska snacka lite med Mamma om en systemkamera till mig. ja, jag gillar att shoppa, vara med kompisar och familjen, har även en hund också.
Vi är 3 tjejer som gillar att ha kul och vi ska verkligen satsa på den här bloggen precis som Sandra skrev.
Kommentera mycket, och uppdateringen kommer vara grymt bra också efter som vi är 3 stycken som äger denna blogg! -Daniella

Kommentarer
Postat av: Däna

nämen äre inte tjejorna som skaffat en blogg tsm? ;)

haha nej men va fiiin blogg ;) puss på er ps. ni borde ha en frågestund ;) <3

2012-03-12 @ 20:23:39
URL: http://dsoah.blogg.se/

Kommentera?♥:

Ditt fina namn? Alla har ett namn..♥:
Orkar du inte skriva allt igen sen?♥

E-postadress: (vår hemlis)♥

Ska vi slänga in en kommentar på din blogg?♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0