Home


Sandra tog bild på sin perfym hemma hos henne :)
Tja alla! Var i skolan som vanligt då! Bloggade ju på idrotten, efter idrotten hade vi läsning sen åkte vi hem. Jag var hemma i typ en halvtimme sen gick jag till Sandra, vi skulle ringa några samtal i samband med att vi slutar i Cyclones. Vi tog lite bilder också, men sen gick jag hem och gjorde mat till mig och Oskar eftersom mamma & pappa är på hundkurs med våran hund. Juste! Oskar är min lillebror så ni vet ;) Åt nyss klart och nu sitter jag och tittar på tv. Men nu ska jag plugga. Bloggar sen! -Emma

Kommentarer
Postat av: Anonym

ska ni sluta på cheer? :O

2012-03-14 @ 20:25:58
Postat av: Mickis

Vilken förening ska ni byta till? <3

2012-03-14 @ 22:06:34
URL: http://miickis.blogg.se/

Kommentera?♥:

Ditt fina namn? Alla har ett namn..♥:
Orkar du inte skriva allt igen sen?♥

E-postadress: (vår hemlis)♥

Ska vi slänga in en kommentar på din blogg?♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0