igår

Hann inte blogga nånting igår men berättar allt nu. Vaknade som vanligt till skolan då, satte på mig idrottskläderna och åt frukost osv.. Sen åkte vi till skolan men då skulle vi inte ha nån idrott så jag bytte tillbaka till mina vanliga kläder sen gick vi till ljushalle noch pluggade tills vi skulle börja, halv elva. Sen hade vi läxförhör på SO:n och efter SO:n hade vi lunch så vi åt sen var det spanska och efter spanskan hade vi rast sen no, sen slutade vi! Efter skolan åkte vi hem och jag läste igenom en läxa sen packade jag mina saker och gick till Sandra. Vi var där en stund sen kom Daniella och sen gick vi och mötte upp min pappa för att hämta pengar. SEn åkte vi till farsta och köpte godis osv.. och callippo shots!!!! Sen åkte vi till hökarängen för att köpa chips och choklad. Sen gick vi till mig och hämta min systemkamera och en uppblåsbar madrass. Men sen gick vi tillbaka till Sandra och åt hembakad pizza som hennes mamma hade gjort! Det var jättegott! Sen fixade vi lite i Sandras rum sen vid åtta-halv nio gick vi ner till konsum för att köpa gräddfil till dippen! När vi kom hem igen åt vi godis och chips och försökte svara på frågestunden (vi höll på typ en timme) men det gick inte så bra.. Sen gick Daniella hem? :O :( Då åt jag och Sandra lite chips sen fixade vi oss, borsta tänderna och gjorde oss frescha. Sen tog vi lite vattenbilder haha! Men sen låg vi och pratade sen somna vi. Vi vaknade vid nio typ.. lite tidigt men aa. Det var gårdagen!
Här kommer massa bilder!: -Emma
det var det vi åt + tre läsk men vi drack bara nästan en halv för Daniella tog med sig dom hem..
pizzan♥
där! hittade bild på allt.
haha driv (shit va stort linne!?)
orkar inte lägga in alla♥

Kommentarer

Kommentera?♥:

Ditt fina namn? Alla har ett namn..♥:
Orkar du inte skriva allt igen sen?♥

E-postadress: (vår hemlis)♥

Ska vi slänga in en kommentar på din blogg?♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0