jeffrey campbell

Funderar seriöst på att köpa ett par Jeffrey Campbell, eller kanske önska mig när jag fyller år? Har ändå inget annat som jag vill ha förutom pengar. Men skulle vilja ha ett par svarta, beiga eller USA dekoration. Men tror nog svarta eller beiga för det passar till det mesta! Men jag SKA ha alla dom tre innan jag dör. Men visst är dom inte föööör snygga!? Och jag vet att några av er kanske tänker.. en 13-snart 14 åring som går runt med såna skor? Men jag bryr mig inte jag får ha på mig vad jag vill, right? Plus jag ser lite äldre ut eftersom jag är lång såå.. men älskar dom! Har finaste outfiten till dom, kan göra ett inlägg om det sen eller imorgon♥ -Emma
Pink Me I HAVE A HEADACHE
Tumblr_m0s12lu73w1qjuevro1_500_large

Kommentarer

Kommentera?♥:

Ditt fina namn? Alla har ett namn..♥:
Orkar du inte skriva allt igen sen?♥

E-postadress: (vår hemlis)♥

Ska vi slänga in en kommentar på din blogg?♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0