This is me

Hej allihopa! Det är jag som är Emma, jag är en tjej på tretton snart fjorton år. Jag går på cheerleadning, alltså gör jag det på fritiden men jag gör andra saker också förståss! Jag älskar att fotografera med min systemkamera så det brukar jag göra, shoppa, vara med kompisar, familjen osv.. Ni kommer få följa allt i bloggen! Men det var lite om mig, just nu sitter jag hemma hos mig med Daniella, hon springer runt i mitt hus och fotar med min kamera, haha! Men Daniella kommer också blogga om sig snart och förhoppningsvis Sandra med. Ha det bra puss! -Emma

Bild på mig bara.. haha!

Kommentarer

Kommentera?♥:

Ditt fina namn? Alla har ett namn..♥:
Orkar du inte skriva allt igen sen?♥

E-postadress: (vår hemlis)♥

Ska vi slänga in en kommentar på din blogg?♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0